Zákaznická podpora

Nepřišel mi ověřovací e-mail

Podívejte se do spamu, hromadné pošty a promoakcí. Ani tam jste e-mail nenašli? Zkontrolujte, že jste zadali správnou e-mailovou adresu.
Jestli jste si jistí, že ano, zavolejte na naší zákaznickou podporu na čísle +420 725 397 440. Jsme tu pro vás denně od 9.00 do 18.00.

Je moje registrace z minulosti stále platná?

Pokud jste se registroval/a před 1. březnem 2022, registrace platná není. Vytvořte prosím novou. Spustili jsme novou verzi aplikace, která si staré registrace nepamatuje.

Chci se registrovat, ale nemohu se přes registraci dostat

V rámci úspěšné e-mailové registrace je nutné zadat e-mailovou adresu, nové heslo a potvrzení hesla.

E-mailová adresa - se používá jako unikátní identifikátor a všechny potvrzovací zprávy jsou zasílány na vaši e-mailovou adresu

Heslo - musí obsahovat minimálně 6 znaků, z toho minimálně jeden znak musí být číslo V případě, že vám e-mailová registrace nevyhovuje, využijte možnosti registrovat se prostřednictvím Facebooku, Gmailu nebo Apple ID (pouze pro iOS).

Nepamatuji si své heslo

Původně zadané heslo můžete snadno obnovit pomocí funkce Zapomenuté heslo. Zadejte e-mailovou adresu, na kterou je váš účet registrován, a potvrďte link v doručené zprávě. Následně budete vyzváni pro zadání a potvrzení nového hesla.

Nemůžu se přihlásit

Rádi vám s tím pomůžeme. Než se do toho pustíme:

1) Zkontrolujte, že zadáváte správné heslo a přihlašovací e-mail.

2) Obnovte si zapomenuté heslo.

Nepomohlo? Napište nám na dnymarianne@burda.cz nebo zavolejte na +420 725 397 440. Jsme tu pro vás v pracovní dny od 9:00 do 18:00. 

Máte další dotazy?

Kontaktujte nás denně od 9.00 do 18.00.

chat s operátorem spustíte kliknutím na ikonu v pravém spodním rohu

+420 725 397 440

dnymarianne@burda.cz

www.dny.marianne.cz