Zákaznická podpora
Podívejte se do spamu, hromadné pošty a promoakcí. Ani tam jste e-mail nenašli? Zkontrolujte, že jste zadali správnou e-mailovou adresu.
Jestli jste si jistí, že ano, zavolejte na naší zákaznickou podporu na čísle +420 725 397 440. Jsme tu pro vás denně od 9.00 do 18.00.
Pokud jste se registroval/a před 1. březnem 2022, registrace platná není. Vytvořte prosím novou. Spustili jsme novou verzi aplikace, která si staré registrace nepamatuje.
V rámci úspěšné e-mailové registrace je nutné zadat e-mailovou adresu, nové heslo a potvrzení hesla.
E-mailová adresa - se používá jako unikátní identifikátor a všechny potvrzovací zprávy jsou zasílány na vaši e-mailovou adresu
Heslo - musí obsahovat minimálně 6 znaků, z toho minimálně jeden znak musí být číslo V případě, že vám e-mailová registrace nevyhovuje, využijte možnosti registrovat se prostřednictvím Facebooku, Gmailu nebo Apple ID (pouze pro iOS).
Původně zadané heslo můžete snadno obnovit pomocí funkce Zapomenuté heslo. Zadejte e-mailovou adresu, na kterou je váš účet registrován, a potvrďte link v doručené zprávě. Následně budete vyzváni pro zadání a potvrzení nového hesla.
Rádi vám s tím pomůžeme. Než se do toho pustíme:
1) Zkontrolujte, že zadáváte správné heslo a přihlašovací e-mail.
2) Obnovte si zapomenuté heslo.
Nepomohlo? Napište nám na dnymarianne@burda.cz nebo zavolejte na +420 725 397 440. Jsme tu pro vás v pracovní dny od 9:00 do 18:00.
Máte další dotazy?
Kontaktujte nás denně od 9.00 do 18.00.
chat s operátorem spustíte kliknutím na ikonu v pravém spodním rohu